Plankning eller balkongning?



Här är lunchbloggen!

Har under veckan lärt mig att "plankning" inte behöver betyda att man bör få fysisk korrigering av tunnelbanevakter utan att det även kan vara att man ligger rak som en planka på olika ställen, gärna med fara för sitt liv. Lite fånigt kan tyckas men vem är jag att dömma? Nu lästa jag om "Balkongning", vilket vi kan hoppas inte blir en fullt så stor fluga som plankning.

Balkongning går som jag har förstått det ut på att man skall hoppa från sin semesterbalkong ner i en pool. Måste jag nämna att det här kostade ett 10- tal liv förra året, och det var bara på en ort (minns inte vilken). Sen var det några som hade ramlat genom ett tak och någon som hade landat brevid. Suck...Darwin Awards nästa!/Patrik Lite tröttare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0