Den gamla leken...

Bilmärket "Mini" har en kampanj på TV om att man nu kan få sin Mini levererad av Thorsten Flink.

Wow, jag vet inte ens vart jag skall börja här. Kan jag verkligen få min nya (överprissatta) bil levererad av landets kändaste kokainmissbrukare!? Oj, de snälla folket på Mini har verkligen tänkt till här. Eller är det en samansvärjning som syftar till att få ner försäkringsbolagen på knä? Hur som, jag tänker gå vidre med det här och leka "jag får hellre". Avsluta varje mening med "än att jag vill få min bil levererad av Thorsten".

Jag får hellre kondylom av en ful tjej.

Jag äter hellre min kyckling lätt blodig.

Jag åker hellre tillbaka till 1986 och köper upp ALLA Fermenta- aktier jag kommer över.

Jag låter hellre en doktor med vinterkräksjuka operera mig.

Jag semestrar hellre ännu en gång, förlåt statskupp i Egypten.

Jag tittar hellre på ALLA melodifestivaler.

Jag låter hellre Mia Törnblad coacha mig på livets vandring.

Jag lyssnar hellre på Caroline Af Ugglas samlade hits...Nää jag tar tillbaka det sista, men ni fattar./Patrik, sover hellre.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser hellre den här bloggen /T

2011-06-09 @ 12:39:40
Postat av: Anonym

Jag läser hellre den här bloggen / T

2011-06-09 @ 12:43:23
Postat av: Syster den kloka

Å jag har helt missat den reklamen! Hur kunde det hända!!!??

2011-06-09 @ 18:35:43
URL: http://ionlywish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0