Söndagsturen

Den obligatoriska Söndagsturen...eh...eller hur det nu var. Iallafall. Vi åkte för att besöka mina uppväxtår men eftersom vi inte äger en tidsmaskin, utan en volvo v40, så blev det bara en tur till landet där jag spenderade mina uppväxtår. Först stannade vi på fika hos Isas morbror med tillhörande fru, kusin i magen samt barn från en annan djurmamma. Isa älskade att trampa katt och Patrik behandlades som han förtjänade.


Vi gjorde ett snabbt byte av djurungar men när jag sa att kattungarna var så söta att jag ville krama söner dom så bytte vi tillbaks. Sen spelade Patrik en trudelutt på ståbasen och så for vi igen.


Sammanfattningsvis kan vi väl säga att Patrik bör lägga ståbaskarriären bakom sig en gång för alla och att vår familj inte är kattvänlig samt att vi längtar efter ännu en kusin till skaran.

//Anna, tröttnar aldrig på roadtrips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0