Sjukdomstillståndet

Bara snabbt så att ni vet så där.
Två besök på akuten och lungröntgen i helgen.
Vi har förmodligen drabbats av någon form av helvetesvirus som i sin tur lett till halsfluss, lunginflammation och herpes. Så där står vi idag. Jag med lunginflammation och munblåsor i svalget, vilket gör att mat inte ens är att tänka på btw, och Patrik med halsfluss och söndertrasad mage efter alla piller den här veckan.

Vårt enda stora ljus i tunneln dessa dagar har varit en mormor som lagat mat till oss och rastar barnet (som fortfarande håller sig frisk!!).

Orkar....inte.....mera.......//Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna, du som varit dålig så länge borde kolla upp om du åkt på nåt som heter MYKOPLASMA....

Jag fick det när jag var sjuk läng OCH mykoplasmabakterien brukar orsaka lunginflammation.

Bara ett tips, om dom nu inte kollat det. Jag var dålig i två veckor innan dom konstatera det, sen blev jag sjukskriven direkt i 3 veckor till....

Ingen höjdare, men väl värt att kollas upp eftersom inte vanlig anitbiotika biter på den bakterien.



Kram på er

2009-09-21 @ 16:44:53
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Usch, stackars er som är sjuka!

Håller en tumme att ni blir friska jättesnart!

2009-09-21 @ 17:49:13
Postat av: Anna

Thanks Anna. Jo, dom skickar ett sånt prov idag. Så det är bara att invänta svar.....



Jamilla, tack, man får gärna hålla båda just för tillfället.

2009-09-21 @ 19:13:06
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Beda

Usch och fy! Stackare!

Bli friska snart, livet är inte detsamma utan er blogg!

2009-09-21 @ 19:26:48
Postat av: åsa

Anna, jag förstår dig så. En gång hade jag halsfluss, herpes i mun/svalg samt körtelfeber samtidigt. Näradödenupplevelse. Jag önskar er en helt sjukdomsfri vinter nu då, dels för er skull men även för vår, vi som älskar er blogg! :-)

2009-09-23 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0