Mammagrupp?!!?!

Nu fryser helvetet över, Anna är på väg till en massage- grej med bebisen. Där finns det en mammgrupp och jag vet inte riktigt hur jag skall ställa mig till det här. Men en sak vet jag, det är att Anna kommer att ha gott om storys när hon kommer hem. På så sätt så gynnar det ju er dear readers. Anna rättfärdigar det hela med att Isa skall straffas för sitt tjuriga beteende idag. Vi kommer att kalla henne för mammgrupps- Isa hädanefter och det är ju inte så roligt.

Själv skall jag förlora mig i spanskans förtrollande värld. Jag ligger galet efter och vettefan hur jag skall hinna ikapp. Men jag får väl bita i det sura studieäpplet och go nuts. Ser fram emot att höra Annas storys sen./Patrik, förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur hade hon det på mammagruppen ;-P



Den däringa babymassagen gick jag på med Elin, lärde mig O, man klappar ju redan på barnet, smeker etc. Eller så var det bara så att jag redan kunde ALLT och är bäst, alltså, men det var bara en tanke ;-)

2009-09-29 @ 18:22:40
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0