Bebis och glass

Vi var och vaccinerade barnet idag. En sån där tremånadersgrej som alla tydligen gör. Det var hemskt att inte få nita den där tanten som stack barnet. Isa tittade fördömmande på mig och jag vet att hon tänkte, - pappa, varför hjälper du mig inte?

Så när vi kom hem sen så hämnades hon, på Anna. Hon lurade Anna att sticka in fingret i blöjan, det är dumt för det är där bajset bor. Vilket Anna nu mera också vet.

På vägen tillbaka från BVC så försökte vi lura i mig lite mat på Micky D. Det gick sådär, nästan en hel cheesbugare. Anna var snäppet bättre med sin döda hals, hon åt upp en hel. Hostan vägrar att ge med sig och jag tar verkligen i ifrån botten, detta till trots kommer skiten inte upp utan fortsätter och reta luftvägarna till ytterlligare en hostning.

Anna har även en liten fråga som hon gärna vill ställa till er kära lyssnare. - Har GB börjat med små budskap på sina glasspinnar eller är det ett försöka att vara rolig? På Päronspliten av idag står det "går - illa", på pinnen? Är detta något som är allmänt känt eller är vi de första att göra denna upptäckt? /Patrik, har ett spännande liv

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha den där blicken man får av dom små precis när dom sticks, den sitter i lääänge och den kommer tillbaka varje gång man "gör illa" dom....

2009-09-23 @ 18:42:34
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Älsta Sis

Ejan var skitsur på mig med.

2009-09-23 @ 19:02:53
Postat av: Patrik

Inte kul, tur att man inte tillhör den elakaste delen av föräldraskaran, dvs den som håller i barnet.

2009-09-23 @ 20:05:32
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är en gåta. "Går-illa" är svaret man får se när man ätit upp den. Frågan står på andra sidan pinnen: "Vilket djur går sämst?" Där har ni det =) Har funnits ett tag faktiskt.skönt att läsa att ni är lite på bättringsvägen iaf!

2009-09-25 @ 22:59:34
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Patrik

Jaha,,,så fyndigt av dem. Jag kommer från och med nu att bojkotta GB, åtminstone tills nästa sommar.

2009-09-25 @ 23:29:42
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0