Spiken i kistan

Så. Då har vi varit på babymassage. Det gick ut på att krama, massera och vara lika taktil som vi vanligtvis är. Skillnaden var att det kostade 100 spänn och att vi använde massageolja. Isa tyckte det var kul och det var väl huvudsaken. Jag och Patrik är väl rätt överens om att vi inte behöver gå dit mer. Så är det ett avslutat kapitel. Beslutet för min del var ganska tydligt när jag började fundera på varför jag egentligen satt och fånlog åt ett annat pars bebis och sa att den var så söt så söt när jag egentligen tänkte att gud vad min dotter är mycket sötare än er bebis. Jag tror att dom tänkte ungefär likadant tillbaks trots att dom hade fel och jag hade rätt. Nu kan jag faktiskt tycka att andra bebisar är rätt söta men då handlar det åter om att man har en etablerad relation i någon form. Inte en random babymassagedeltagare. Så vi åker istället mot söta kusiner och farmödrar way out west. Första anhalt kungsör där det skall huggas ved för glatta livet. Barnet blev trött av massagen och sover och Patrik har fått sin 7-11 bulle så allt är frid och fröjd. /Anna, mobil

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag menar såklart way out east!

2009-10-13 @ 16:18:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0