Som han på TV



Det mindre roligare som hände idag var att de ringde ifrån jobbet igen. Det var min chef, han har ringt mig tre gånger den här veckan och tiggt om att jag skall jobba. Så när han ringde idag hade jag inte hjärta att säga nej. Han i likhet med ALLA kvinnor bemästrar konsten att få folk dit dem vill med hjälp av skuld. Det vart 4 timmar på det där stället som vissa kallar helvetet, men som jag kallar Bergvik. som vanligt så räddade jag världen genom att gå runt och kolla på kläder och se upptagen ut. 




Då jag kom hem hade min fromma fru och min kerub- liknande avkomma bänkat sig i soffan. Barnet sov och frun hade städat, typ överallt trots barnets pre menstruella beteende. Jag slog på stort och gjorde våfflor till alla som ville ha. Eftersom Isa inte artikulerar som jag har sagt åt henne så vart hon utan.

Tips till er därute: Om ni hittar en person som gillar att städa samtidigt som hon/han har ett gråtande barn på armen, gift er med denne. Det tänker jag iaf göra./Patrik, har haft en bra dag trots en intensiv trötthet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0