Captains log 091024, någonstans i hetluften.

Jag kan ju inte sluta att vara bitter på det här jobbet. Samtidigt som jag inser att jag samtidigt rackar ner på mig själv varje gång jag bitchar över jobbet. Mm, hur som, här är iaf dagens "die hard" historia så här långt.

- 0612: Passpågång.
- 0835: En av de större mataffärerna ringer och meddelar att de har en känd snattare därinne. Jag som råkade befinna mig just där följer efter och gör mig väl så synlig. Den påstådda snattaren aviker inom kort.
- 1013: Då jag som bäst står och provsmakar våfflor i en butik ringer de ifrån en klädbutik. De hade haft en man inne som var portad hos dem. Jag undrade varför de inte hade ringt då han var inne i butiken. På det fick jag inget svar, men han var tydligen på väg mot en annan butik. Jag frågade vad han hade gjort då för att bli portad, den unga tjejen i telefonen svarade lite ansträngt, - han har sprutat sperma på deras kläder, vid ett tillfälle. Jag letar efter mannen utan att hitta honom. 
- 1115: Hjälper ett dansband (vi är trots allt i Värmland) att komma in då de ska singera skivor och spela. 
- 1120: Väntar på att tanten som serverar provsmaksbitar i form av korv och salami skall packa upp allt. Tänker börja med salamin. 

225hp för att leta efter spermasprutare och käka gratisvåfflor.../Patrik, still doing that shit.   

Kommentarer
Postat av: Beda

Eww.. spermakläder.. vilken butik var det? Så man vet om det blir shopping i Karlstad nångång..

2009-10-24 @ 12:26:16
Postat av: Patrik

Är du rädd för att bli gravid igen?? Nää men det kan jag inte säga, det vore ju att ta bort allt roligt;-)

2009-10-24 @ 12:52:19
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0