Vaken!

Nu haver jag sovit i drygt 18 timmar senaste dygnet. Resultatet är att jag nog är feberfri men hostar och kraxar lite. Det är bra för då hörs det åtminstone att det är synd om en! Jag tror att jag ska kunna frambringa sådan ork, efter en tallrik gröt, så att jag kan gå in till stan och låta mamma bjuda mig på en glass för att lindra halsontet.

Jag tänkte lite på det där med sjukdomar i natt. Tänk om man får värsta maginfluensan eller stormförkylning när man ska förlösas! Det måste ju onekligen ha inträffat då och då. Vad gör dom då? Jag tyckte att det var eländigt nog att vara sjuk och ha en grads feber när man släpar på magen. Ändå är man ju då riktigt ursäktad om man bara ligger i sängen/soffan, som jag igår. Föder man och ska hem måste man ju ta hand om den där extra personen som följer med. För det gör tydligen det!!

//Anna, börjar få kalla fötter...

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu finns det ingen återvändo....



Krya på dig!

2009-05-16 @ 10:16:57
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Oskar

Haha precis samma fråga dök upp hos Beda i veckan, vår barnmorska tyckte mest det var en bra idé att hålla sig frisk vid födandet..

2009-05-16 @ 15:22:05
Postat av: Älsta Sis

Jorujävlar, nu börjas det. Tror du att du upplevt magsjukeelände så vänta tiss du har en liten som spyr i kapp. Värre blir det inte förtränger hårt scenariot med två små som kräks på en när man är sjuk

2009-05-16 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0