Till jobbet + pizzasnack

Skall jag nu, lämnar den mycket hesa frun i sängen. Hon har kraxat hela natten med snarkningar och konstiga ord. Jag ämnar jobba i så där 10,5 timma nu, det är oki, men efter det kanske jag ska försöka dörrvakta mig lite, även det är oki. Vad som inte är ok är att jag börjar tidigare än fan i morgon bitti. Det kan bli till ett problem om dem vill ha mig som dörrstopp under natten.

Pizzan i går var inte äcklig och inte god, det var en helt vanlig pizza. Jag förstår inte det där snackat som går om typ ALLA pizzerior. - Där har dem såå jävla goda pizzor, - där bakar dem så si eller så. DET ÄR JU förhelvete samma typ av indigrienser på alla pizzerior??!!! Det är den billigaste jävla skinkan och den fetaste jävla osten man kan hitta, och leverantörerna är de samma till den ena som den andra. Skillnaden ligger i tillagningen då? Nej, dem trycker ut degen (som är färdigköpt hos samma leverantör) därefter åker skiten till fyllning på och sen i ugnen. Det är helt rätt, i samma jävla typ av ugn som alla andra. Ingen magi, inga hemligheter bara tråkig, flottig pizza med energibehov till två dagar för en vuxen man. Allt förpackat i en pappkartog som lämnar smak på den flottiga skapelse som den omsluter. Fy fan./Patrik, inte nöjd med pizza.

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Vad är det för vidriga pizzerior du har handlat på som köper färdig deg?? Eewww... Tacka vet jag Fontana. :)

2009-05-15 @ 09:56:39
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Beda

Bitter?

2009-05-15 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0