Nostalgitrippar

Jag ska ha en liten, men naggande god hoppas vi, tillställning i vår lägenhet ikväll. Tre av mina polare "från förr" kommer över på tjejmys och uppdateringsskvaller. En av dessa har förmånen att dessutom vara min granne nuförtiden och hon har massa spännande saker att prata om då hon snart ska gå och bli gift!

Satt därför och tänkte på förr- och nu och saknade en massa saker, samt pustade ut över hur skönt det är att vissa saker inte längre är.

Här är två underbara säljare från Umeå, varav en övertagit min tjänst med bravur. Jag fick ett sms från henne igår där hon påstod att jag snart skulle ha en bebis!! Jag fattar ingenting men det kan förklara en del viktuppgång (ca 25 kilo) på sistone...


Den här bilden är från Oktober. Vår ofödda dotter existerar alltså redan, även om det är knappt. Jag tittar ibland på dom här bilderna och minns att innan den här festen (jag vet! Jag går inte klädd så till vardags!!) ansåg jag mig vara jättetjock eftersom jag redan gått upp ca sex kilo. Jag var alltså fortfarande lyckligt ovetande om framtiden...


Två av mina vänner från Lycksele, tillika kollegor som representerar mycket nostalgi och sentimentalitet. Men dom har ju som sagt lovat att komma och hälsa på (eller var det jag som lovade??)


Ikväll blir det super att träffa mina Torsbytjejjer iallafall. Kycklingfajitas, alkoholfri öl (till mig åtminstone) och LOADS av skvaller ser vi fram emot.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det ser faktiskt ut som att bananflugan är naken på det översta kortet??

2009-05-20 @ 19:29:12
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Lill Mia

Jag har lovat...anländer till staden K någon gång mellan den 9 och 14 Juni =) ses då...

2009-05-20 @ 23:27:58
Postat av: Anna

Hurra va bra!

Och fasen vet om inte B-flugan var lite näck...

2009-05-21 @ 00:07:42
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0