Mammor och magar överallt.

Vi satte oss på stan för en glass och förbi oss tågade lattemammorna i horder med sina små moderiktiga (eller som dom själva påstår; mest praktiska och sääääääkra) barnbehållare på hjul. Varannan hade en sån där namnskylt med barnets namn och födelsedatum på. Mycket praktiskt. Jag menar, är man pedofil underlättar det ju om man vet vad bebisen man just kidnappat heter. Och födelsedatum är ju ett måste. Inte vill man att de är för gamla heller....

Ja ja, förlåt alla som tycker att namnskylt på barnvangnar är gulligt. Det är säkert det, men jag tycker inte det och jag måste få vara sådär dagligt provokativ. Jag tycker en massa annat tjafs och tönterier är sött.

//Anna, lagomt trött på graviditeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0