Jag har mer än halva inne!!

Vart väckt av telefonen i morse, det var från Securitas....Umeå, dom hade en heltid åt mig. Avböjde då jag inte tror att jag skulle orka med pendlingen. Lite ironiskt är det ju då jag igår fick ett mess ifrån Loomis som undrade om jag inte ville komma över till dom nu. Nu sätter jag ner foten, jag må begå hor men jag begränsar mig till en kund och hennes namn är Seccen. Gud kommer att belöna mig för min lojalitet, inch allah.

Vidare fick jag höra idag att jag tydligen skall bli far. Jag skrev under iaf och tanten log elakt. Nu är jag delägare i detta fantastiska barn också. Lite väl cyniskt kan tyckas att vi nu har stadsfäst att vi kommer att ha delad vådnad om det skiter sig.

Nu stundar rotsakerna samt lite filmtittning med svägerskan./Patrik, snart klar. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Aa, men grattis då eller vad man nu säger när man signat faderskapspapprena......?

2009-05-06 @ 20:32:06
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det finns bara en gud, och den guden är planeraren...

2009-05-09 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0