God MORGON??!

Jag är manipulerad till sömnomställning via Patrik. Det är inte skönt. Jag klev alltså upp för bara en timme sedan. Skillnaden mellan mig och honom är dock att jag sovit sju timmar längre.

Jag försökte trösta mig med det där "sov nu, du vet aldrig när du får sova igen..." men det funkade lix inte så bra.

Nåväl, det var inte mycket att kliva upp till ändå. Mina vader är som cement efter gårdagens promenad, därför törs jag mig inte ut i spåret ännu (shit vad präktigt hurtigt det lät! Så ska jag alltid säga hädanefter). Så jag glodde lite på tv. Men så började jag analysera vad jag såg på och då går det inte längre att se på tv.

Skitfint väder, lite glasspengar. Borde jag kanske rycka upp min sambo och bli bjuden på glass? Jag tror bestämt det.

//Anna, världens tråkigaste människa.

Ps. Jordens bästa tips. Storhandla alltid klockan åtta en Lördagkväll, det är tamejfan INGEN i butiken förutom spanjorer och massa personal som kan springa och plocka saker åt en.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra tips, annars kan man prova kl 8 en lördag el, söndags morgon då e det bara jag och några pensionärer ;-P

2009-05-24 @ 13:48:11
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0