Förvisad

Jag är förvisad till datarummet då det tas snuskbilder i lägenheten. Jag får inte ens tjuvkika, orättvist kan man tycka, jag kan ju allt om snusk och skulle kunna vara till stor hjälp.

Igår var min första kväll som dörrvakt här i stan (tänker gå emot strömmen lite och INTE göra som Fadde att lägga ut bilder på sig själv när han tar på sig västen samtidigt som han berättar att han tar på sig västen, detta gör han inför varje pass) . Var väl varken roligt eller tirst, stökigt och rökigt men inge bråk. Träffade en del fulla kollegor, sådant är ju aldrig skoj. Anna var vaken när jag kom hem och stod innanför dörren som en sötare hund som väntar på sin husse. Idag blir det dörren igen men jag har, eh , sovmorgon för jag börjar en timme senare än i går. Imorgon är det däremot inte lika kul att jobba. Då jobbar jag mellan 01-06?? Idiottider, någon extrabevakning, vad vet jag.

Har sökt ännu ett jobb idag, tror verkligen att jag kommer att få det här. De ville ha en kille och min utbildning är lite "mer" än vad de bad om så jag har alla förutsättningar. Dessutom så var det två platser så inget kan gå fel/Patrik, för gamal för nattjobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0