Ett normalt telefonsamtal mellan de två blivande föräldrarna.

P ringde.
Han tyckte att om jag hade tråkigt kan jag ju chatta med folk och lura dom att jag tror att förlossnnigen startat.

Jag svarade att jag kan ju alltid lugna dom med att jag bara blev bajsnödig om dom tar illa upp.

"Och så kan du säga att du torkar dig med ena handen och chattar med den andra"
"Ja, och sen kan jag säga att -nu blev det visst fel, och att tangentbordet blev smutsigt."
"Jaa, och sen kanske du kan säga att du behöver ett nytt tangentbord eftersom det gamla luktar illa."
"Jaaa, och sen säger jag att jag har ett tangentbord i röven och toapapper på dataskärmen."

Fan, vi måste växa upp nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

jepp, vi börjar få koll på allt nu, bli lite varma i kläderna. men ibland känns det som att vi bara har han på lån. jo, han ska få ett namn...snart :)

2009-05-27 @ 15:49:23
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, alla vet ju att facebook inte ljuger =) sen vad jonas tycker är oväsentligt ;)

2009-05-27 @ 18:47:22
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0