Dagens dubbel

Råkade på en snattare i dag, ibland kan jag nästan förstå dom. Typ, någon uteliggare som snattar en bulle eller så. Men vad fan skall man med Chocklad,tuggummi och tandkräm till för ett värde av 1500 spänn?? JAja det uppenbara är väl att han käkar chokladen och sen behöver borsta tänderna. Men om ni hade sett honom så hade ni varit övertygade om att ingen tandborste hade kommit inom räckhåll för hans skabbiga garnityr på bra många månvarv, Insane.

 Vidare så har den där skolan i Skellefteå hört av sig via mail idag. Dem påminde mig bara om att om jag vill tävla om en plats bland de sökande så måste jag innan den 22/5 komplettera min ansökan med mitt gymnasiebetyg. Jag svarade givetvis att I'm on the case. Lite fundersam blev jag dock då det förra mailet ifrån samma person i samma ärende gjorde gällande att sista dagen för komplettering var 15/6. Måste va svårt det där:    kalendrar,     datum,      vem ska jag luncha med?,     muskot,     ränta,      vips!!!      - den 22/5 säger vi ist !! /Patrik, snart så käre skapare så får du påfyllning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0