Walking the nerv

Jag bara vägrade gå upp imorse, detta förargade mig fru så pass mycket att hon åt frukoast utan mig. Detta har bara hänt en gång förut så nu ligger jag illa till. För att lämna ut mig själv lite mer då så kan jag nämna att jag i natt gick och la mig i soffan (se: madrass på golvet) då jag väckte min fru med doften från en smygare. Detta finner jag högst smickrande då hon tidigare inte riktigt har förstått och uppskattat kraften i min bak. Så nu när ordningen är återställd får jag min vördnad.

Jag skall idag skicka iväg två brev (old school) med intyg på div kurser som kommer att föra mig närmare mitt mål här i livet (IRONI igen då för er som inte förstår), nämligen att bli förordnad som ordningsvakt i värmland också.

Frun hotar med att baka idag och själv står jag för maten, tror att det blir stekt potatis..../Patrik, sleten.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Eru nöjd nu då? Alla blinkande stjärnor e borta ;-)

2009-03-14 @ 17:50:56
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0