Semesterstart.

Så gjordes sitsta arbetsdagen för en tid framöver. Nu har jag semester! Undrar vad jag ska hitta på då. Hmmm, inga möbler, inga pengar och en kroppshydda större än någonsin förr. Ja, ja, jag till skillnad från min man, njuter gärna av vårvintern. Det fantastiska med fenomenet är att ljuset och värmen kommer så fimla fort. I södra Svedala smyger det sig på medans man här märker brutala skillnader från dag till dag.

Så promenera kanske jag ska göra. Och städa såklart. Men dom här 8-9 timmarna om dagen som jag annars spenderat på arbete? Vad gör man då?

För att inte gå min make på nerverna iallafall och för att jag måste lämna ifrån mig min jobbtelefon, gick vi idag och inhandlade en ny telefon till honom. Nu har han något att leka med en dag eller två. Vidare ska det bli riktigt trevligt när flyttkarlarna kommer upp, jag tror att Norrland håller på att knäcka honom nu.

På Torsdag ska jag ha en reunion på Olles med Mia för att se Färjesta spöa skiten ur Skellefteå, det ser jag verkligen fram emot. //Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Grejen är att VI inte vill att hon ska ta studielån så länge hon bor hemma..Faktiskt.

2009-03-18 @ 12:34:24
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Mm, men ibland måste man rätta sin vilja och ambition efter den ekonomiska verkligheten. Har man så kan man, har man lite så kan man lite.

2009-03-18 @ 13:21:00
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0