random rubrik

Ikväll kommer det folk och hämtar TV-bänken, i morgon skall det vara visning av vår lägenhet. Blir nog bra det där, visa en halvtom lägenhet, jag tänker givetvis lägga fram diverse sexhjälpmedel samt göra imponerande lämningar i toaletten så de eventuella köparna har något att prata om på vägen hem.

I mitt liv har det idag inte hänt ett skit, verkligen ingenting. Funderar på att maila mig själv för att se om min inbox har gått sönder. Skulle ringa mig själv om jag harde en telefon till, allt är heldött och motivationen till att göra någonting alls är helt körd i botten. Måtte de här två veckorna gå fort så man inte omkommer av tråkighetsdöden, den lär vara svår./Patrik, less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0