Min nya karriär!!

Idag startade min nya karriär som tandfé. Mein första klient hette Gustav och han undrade vänligt men bestämt varför i hela fridens namn Felix fick två pengar för sina halva tänder medans han endast fick en peng för sin hela och fina tand. Jag bedyrade att Gustav minsann är värd och skulle få två pengar för sin nästa tappade tand om han bara skötte sig och var snäll. Jag kommer bli en utomordentlig mamma som lurar barn på det där viset. Men allt skedde under övervakning av dagisfröken Tesse som var upprinningen till allting genom att hon berättat att hon haft telefonnumret till tandfén.

Annars har det bara skruvats möbler och städats och svurits över trasiga tapeter. Som vanligt fast annourlunda...

//Anna (a.k.a. Tandfén.)

Kommentarer
Postat av: Dagisfröken T

HAHAHA jävlar va roligt att du skrev detta! Måste visa Gustavs mamma att tandfèn minsann har en egen blogg inte bara en mobil. Mycket modernare än på min tid! :)

2009-03-31 @ 17:32:53
Postat av: Fröken M

Välkomna till värmland =) Antar att vi springer på varandra nån helg framöver när lotta släpar runt er på stan =) KRAM

2009-04-01 @ 08:41:17
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Anna

Fröken M: Det ser vi fram emot.



Dagisfröken T: Very modernt! Jag ser fram emot att lura min egen dotter i framtiden, ringer när jag behöver fantasihjälp;P

2009-04-01 @ 14:19:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: T

2009-04-03 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0