Helt onödiga funderingar.

En veckas ledighet och jag börjar klättra på väggarna (läs: Patrik). Allt är en enda röra även. Det är förunderligt hur man kan få så få saker att ligga så ostrukturerat egentligen. Men snart ska jag ta itu med städningen. Vi får alltså hit tre flyttkarlar på Fredag kväll. Men för att dom ska kunna umgås ordentligt med min man och få vila ut efter en lång uppfärd så kommer vi ha packat och städat allting tills på Fredag kväll. Detta innebär att dom är fyra styckan bärare på ca 20-talet kartonger. Det blir fem kartonger var. Sedan kommer utrymmet där 120´s madrassen står att behövas städas, samt utrymmet mitt i vardagsrummet där kartongerna står. Sedan kan vi dra. Jag har en känsla av att vi kommer vara i tid. Annars är det den sämsta flytt jag någonsin varit med om...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hur kan allt vara upp och ner och i en enda röra när ni krängt allt på Blocket?!

2009-03-24 @ 20:30:00
Postat av: Patrik

Jo min vän, för att min fru tror sig ha sinne för organisation.....därför.

2009-03-24 @ 20:52:35
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilket hon inte alls har. Hon har faen inget sinne för nånting dessa dagar...

2009-03-24 @ 22:23:28
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0