Glidardag.

Ännu en promenad idag. Vi är numer västa sortens sporty spicare. Dock var denna inte i lika rask takt eftersom min mage (eller hon därinne) behagar ställa sig rätt ut och skapa obalans i hela mitt väsen.
Sportigt värre.

Sen har dagen spenderats med att fönstershoppa alla möbler, lampor och mattor vi inte kommer att ha råd med. Den här redan inhandlade soffan och sängen känns som min trygghet för tillfället.

Butikscheferna har inte riktigt hajjat det här med semester ännu, det kommer säkert snart. Idag ringde det folk och frågade om skyltmaterialet och jag svarade så korrekt jag kunde fast jag inombords hade väldigt roligt åt alla uttryck jag skulle svängt mig med om jag hatat dessa människor. Nu gör jag inte det så jag svarade som sagt artigt nog och sen inflikade jag att jag inte ska jobba på ca 1,5 år så dom fick gärna ringa igen, i privat syfte, inte jobb. Gött mos.

Patrik har jobbat på att få ett jobb, vi blir inte helt kloka på allas hemsidor som skall fyllas i hela tiden. Sedan har han lekt med sin nya telefon medans jag har tokstädat. Jag kan bara inte hjälpa att känna mig liiite bättre än alla andra när jag kryper omkring och torkar lister. Sedan vet jag att det bara är bull och att jag är störd. Men att det känns bra kan ingen ta ifrån mig.

Ikväll börjar mitt favvoprogram Rent hus. Jag vill ha ett jobb där om ett år eller så, hur får man det?

//A


Kommentarer
Postat av: M

Du behöver inget jobb i "Rent hus" - snälla, snälla , snälla kom hem till mig och städa.........

2009-03-18 @ 18:48:37
Postat av: Patrik

Will do. Tänkte bara förena nytta med nöje med inkomst =D

2009-03-18 @ 21:28:44
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0