Frukt är frukt

Eftersom min fru tycks ha en febless för 70-talsrätter så vart det i går en sån där "Flygande Jakob", lite rätt är
det ju med tanke på att jag, hur svårt det än är att tro på är född på 70- talet. Gott var det iaf så nu har vi mer mat vår matbok. 





Efterätt vart det också, vi kör mer ofta än sällan fruktsallad till efterätt, inte fullt så dåligt som godis. Jag är
dock inte ännu redo att styrka påståendet att frukt ÄR godis men det är bra nära när man dränker skiten i vaniljvisp alternativt kvarg.




Idag har jag lagat bilen igen, får se hur det går denna gång. Sen har jag å Fredde kanotplanerat lite, mer än så vart det inte. Jag svek min fagra fru, jag kan ha lovat henne att jag skulle få ett jobb idag men det sket sig tydligen. Jag har ju bestämt mig att för att jag skall fixa ett sådant snart och enligt Kaj (allvetaren) Polack så behöver man bara tänka bra saker så händer det!! Fanstastiskt det där, återkommer med resultat.
 
Vidare i vår bobyggande har det också gått idag, vi fick ett mail från ena svägerskan idag där det stod att vi har blivit med barnvagn om vi så önskar. Tackar för det!!!  /Patrik, småhungrig

Kommentarer
Postat av: beda

hahaha, vad kul att du säger kvarg!

2009-03-10 @ 11:24:59
Postat av: Patrik

Men....det heter ju kvarg!! det står ju på förpackningen...

2009-03-10 @ 11:37:54
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0