Ska jag äntligen få bli vuxen??

DÅ är det onsdag den 17:onde! och Nää vi har inte knoppat av oss ännu! Däremot så har jag tagit ett stort steg mot vuxenlivet då jag idag har åkt till Eskilstuna och tillbaks för att sälja mig själv (inte som en gatupojke alltså). Det gick över förväntan på själva interjuvn, och jag hade rätt högt ställda förväntningar. Så nu kommer han väl att ringa och erbjuda mig ett jobb här de närmsta veckorna. Nu vet jag att man enligt Jantelagar och annat skit inte får säga så men jag tror jag får det, så det så. Fantastiskt det vore med ett svennejobb där man inte behöver ha uniform och där man får betalt för att tänka och inte slåss!!

Min fru har under dagen försökt att blogga men blogg.se har briljerat med hängda servrar och urdragna sladdar, så skyll inte på henne.  Frun ja, hon hade promenerat in till stan för att tigga glass av sin gamla mamma. Passade på att skicka henne och handla mat också, lika bra att köra med henne innan bebisen kommer. Den där bebisen ja, känner mig lite som farbror Melker då han i sin förtvivlan letar efter Skrållan och först provar med "- kom fram ska du få smäll." När frustrationen sedan har tagit över så swichar han till "- kom fram ska du få karamell". Funderar på att hålla en stark ficklampa mot fruns "rumpa" (tack BM) och sen skrika - kryp mot ljuset!! Får se hur det går med det där./Patrik, lite lättare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tårna i kors på att du ska få jobbet dååååå!



Blivande faster som väntar på THE CALL!!!!

2009-06-17 @ 19:42:03
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Beda

Va kul att det gick bra!! Håller tummarna!

2009-06-17 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0