Saknar helt humor...



Gör dem inom landstinget i Värmland. Inte som det trevliga paret (fam, whest) på bilden ovan, dem förstår iaf hur roliga vi är. En barnmorska var in på vårt rum för att se till Anna eller bebisen i förrgår. Då passade jag på att fråga om de kommer att blodgruppera Isabel. - Nä det behöver man inte eftersom mamman är positiv, sa hon. Mitt svar vart givetvis - Hon är inte alltid så jävla positiv ska du veta, när hon är som värst brukar jag säga åt henne att städa. - Jag vill att det skall stå i någon journal någonstans. Barnmorskan tittade snopet på mig och skrattade nervöst till. Sen gick hon, och än i dag så vet jag inte om det nu mera står i journalen eller inte att Anna kan vara en bitch ibland men att det går över med städning.

Idag är det torsdag, i morgon chansar jag på att det är fredag. Då är det kyckling- dag, åtminstonde vill vännerna på Kronfågel få oss att tro det. Är lite imponerad av hur länge de kan hävda att fredagar är kycklingätardag trots att det aldrig tycks anamats av folket. Tror att de har haft den där reklamen i typ 5-6 år nu. Tanken är väl att vi ska känna som man gör för pannkakor och torsdagar med deras kycklingar. Det pinsamma är att det bara är dem som känner så. Jag tror att jag skall bestämma att lördagar är "hylla Patrik dagen", sen är det bara för er alla att stämma in i hyllningarna så faller allt på plats./Patrik, mycket piggare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0