Oh happy day.

Mmmmmm... Idag har det tvättats bil och hem och bytts sängkläder i sovrummet. Det bästa med att ha favoritfärgen orange är att nästan ingen annan har det så allting i orange är billigare och utgående på alla affärer. Därför fyndade vi bäddset i orange till min stora lycka och Patriks obrydda min. Dessutom beslutade vi oss för att byta ut alla kuddar. När man hellre vill tvätta kudden i sig än örngottet är det dags.

Sedan kom systern förbi med lassvis med glass vilket var ultimatbra då jag lyckats vara "nyttig" på coop och inte köpt en endaste bit godsaker och därför i det närmaste hamnat i paniktillstånd över att jag inte har sötsaker hemma. En halvliter dubbelchockladglass senare är jag tillfredsställd. Tack yster!

Annars händer det verkligen ingenting och tankekapaciteten är lika med obefintlig så ni får nöja er med trista "idag har vi städat och lagat mat igen"-inlägg.

//Anna, i sina hjulspår som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet att du ska föda i övermorgon, va ?



;-)



Kram på er i regnet

2009-06-04 @ 21:13:38
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0