Inte på toppenhumör

Hur blev det egentligen såhär?? Jag var vaken jättelänge inatt eftersom jag har en dotter inuti magen (ja, jag vet!! det är sant!!) som sparkade überjävligt mycket hela natten. Faktiskt gjorde det nästan ont (nästan, eftersom jag är tuff och häftig, remember?) och jag kunde iallafall inte sova ordentligt. Och för en halvtimme sedan väcktes jag av Patrik som legat vaken en stund och haft tråkigt. Jag gick och gjorde morgontoalett, jag har hört att man kan uttrycka sig så, och när jag kom tillbaka så sover karln... Vad haver jag gjort för att förtjäna detta?

Idag skulle annars vara en ultimat dag att starta en förlossning. Dåligt väder, Patrik är ledig och det ska visst vara dåligt väder i nån vecka framöver.  Eller så hittar vi väl på nåt annat fantastiskt äventyr (så uttrycker man sig i my little pony-serien). Vi får se...

//Anna, uttråkad och trött. Och med en usel fisyr eftersom hon inte klippt sig sedan September.

Kommentarer
Postat av: Älsta Sis

Hej skruttan! Uttråkad och trött här med. Min bebbe låtsades lite att den tänkte börja komma ut igår, men den bara retades. Nu sover den som en stock. Ni vet väl att sex (6) st utlösningar innehåller tillräckligt mycket hormoner för att börja mjuka upp livmoderhalsen? Om ni har ledigt och tråkigt, menar jag.

2009-06-02 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0