Vem sa vad nu?

Såg en artikel i Pravda som handlade om att en viss känd person hade lämnat ett meddelande på telefonsvararen hos en annan viss känd person då denne hade blivit pappa. Fråga till er dear lyssners är nu, - vem kan ha utryckt sig så här?
(man kan vinna en ny eller begagnad blöja, isf med valfri fyllning).

                          "allt annat synes vara fåfänglighet och bländverk vid sidan av faderskapet. "


                                                                                           //Patrik, fortfarande tråkigt.

Kommentarer
Postat av: M

Kan vara allt mellan Michael Jackson och Putin - här hos oss inklusive Birro - alltså: vem fan som helst.......har redan Isa-blöjor i badrummet, tack.

2009-07-11 @ 12:56:02
Postat av: Patrik

Tror du missar det geniala i språket ovan. Försök igen.

2009-07-11 @ 13:31:12
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Jag förstår inga pikar alls. Jag ignorerar bestämt alla pikar som eventuellt kan vara på väg åt mitt håll (or I will go nuts).

2009-07-11 @ 14:21:32
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Ps. Det är Björn Ranelid som uttryckt sig sådär.

2009-07-11 @ 14:23:02
Postat av: Elton

Björn Ranelid på Alex Schulmans (av alla människor) svarare. Skäms lite över att jag vet det.

2009-07-11 @ 15:37:51
Postat av: Patrik

Jamilla gör det som krävs nu för att ta detta till nästa level, ja vet att det är snuskigt.



Elton, tror du inte jag skäms för att ha läst om Schulman? Men det regnar och då får man lusläsa ALLT på nätet.

2009-07-11 @ 16:01:37
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: M

OK - med upplysningen att det är Ranelid ser jag faktisk omedelbart ett par språkliga nivåer till. Missade dem dock utan hjälp. Men: det är ju fusk att redan veta!

2009-07-11 @ 16:08:05
Postat av: Jamilla

Men jag är ju en fin flicka! Jag gör inte snuskigheter, ever.

2009-07-12 @ 20:26:11
Postat av: Patrik

M, du är inte förlåten. Den där Birro- incidenten kommer jag nog aldrig över.



Jamilla, det där är det ingen som tror på;-)

2009-07-12 @ 20:52:55
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0