Våld mot språket

Sitter och kollar på utbildningar, fann en och annan pärla men sen skall man ju komma in också. Kursen "våld mot kvinnor" låter ju mer och mer intressant måste jag ju säga. Finns det speciella sätt att slå dem på eller? Sen den där kursen "förebyggande mot hälsofrämjande fältarbete" låter spännande. Klart man vill jobba emot hälsofrämjande arbete, det hörs ju på namnet att det är trist, säkert varken nikotin eller alkohol.

Nu slutar jag snart så då kan bloggandet ta fart på riktigt. Frun och barnet är hos mamma/mormor sin och jag skall hem för att SOVA. Somnade skitsent i går och gick upp FÖR jävla tidigt.

ÄR DET NÅGON SOM HAR ETT JOBB ELLER SOM HAR SETT NÅGOT SOM JAG KAN SÖKA SÅ VARSÅGOD ATT DELA MED SIG. (ville bara säga det ifa det nu var någon som gick och trodde att jag hade börjat gilla det här vaktlivet igen). /Patirk, här idag i morgon Töcksfors.

Kommentarer
Postat av: P´s lillasyster

Det finns nog ett och annat jobb kvar i STOCKHOLM!

Sitt inte där ute o gnäll, du har valt det själv! faan de rimma ju nästan...

2009-07-29 @ 13:58:32
Postat av: Anna

Eeeee var är det somm rimmar???

2009-07-29 @ 16:28:32
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Kära (euu) systrar, för det första så rimmade det knappt. För det andra så finns det ANTAGLIGEN ETT antal fler sökande på varje tjänst i Stockholm så det jämnar nog ut sig.

2009-07-29 @ 18:57:49
URL: http://lyckligapraet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0