usch ja,

Det är dumt att övertrassera kontot på bensin samma dag som man har lagt ut kortet med pengar på hemma. Givatvis så glömde jag matlådan också...

Eller som häromnatten.

Jag går upp och kissar och då jag lämnar badrummet tar med med mig lådan med amningsskydd (små tuttbindor), väl tillbaka i sängen sträcker jag fram dem till Anna som frågar vad hon skall med dem till. Jag kommer någonlunda till sans och håller med henne. Men just där och då verkade det som det rätta./Patrik, dör Töcksforsdöden.

Kommentarer
Postat av: M

Lugn bara - det där är inte stresssymptom, det är ett rent åldersfenomen!

2009-07-21 @ 09:01:50
Postat av: Anna

Absolut, precis vad jag tänkte säga ;-P

2009-07-21 @ 10:36:00
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0