Priden!!!

Jag skulle vilja åka utomlands, detta eftersom jag inte har lämnat landet på (håll i er nu) 9 år!!! I okktober 2001 var jag i USA, det var sista resa, galet. Har en kompis som tycker synd om sig själv om han inte rest utomlands på tre månader, PERSPEKTIV. Det är inte det att jag hatar att resa, tvärtom så gillar jag det lika mycket som alla andra( förutsatt att alla andra gillar att resa) men det har liksom inte blivit av. 2004 började jag ju plugga så efter det har det inte funnits pengar och innan det så var jag mest bitter.

MEN nu!! har lyckligaparet en resplan, vi drar nog i slutet av augusti till........Stockholm och sen norrland! Men wtf, min lilla familj är bilåkare och Statoil har bra kaffe. Den första anhalten är för att vi ska träffa min släkt och vänner och den andra för att Anna inte har sett sina två bästa norrlandsvänner på över ett halvår, men nu är dem förvarnade så nu kan vi inte backa ur. Men palmer och sand lär det inte bli så mycket av den här gången heller. Men det kommer, och det kommer snart./Patrik, i sanningens tjänst....igen då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men trevligt då, då ses vi ju snart ;-)

2009-07-31 @ 18:40:55
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Tesse

Ja jag lyckades ju inte fixa nån ren till förra besöket men sand har vi på hela tomten, palmer kan bli svårare. Men allt för din skull Patrik... Kanske en ren och sand kan passa?

2009-07-31 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0