Norska boktipset del 2 (studielitteratur)

Då har jag spenderat en dag till i ingemansland och eftersom jag ändå var där så snokade jag rätt på vad de, eh, smarta norrmännen läser. Nedan följer två förslag.




Den första boken ut idag är den här, vågar jag säga en blivande klassiker? Här finns svaret på vad alla vetgiriga norrmän har grubblat på i årtionden. Den är dessutom på Rea!!




Eller för den vetgiriga mer nutidsorienterade! Detta alster var dock till ordinarie pris, men ha lite is i magen för guds skull så ska ni se att även denna kommer på rea tids nog, bara den värsta hypen har lagt sig. /Patrik still not impressed.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nåå, tjuvläste du boken då?

Hur många testiklar hade Hitler???

Gissar på ingen!

2009-07-30 @ 20:51:22
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Nää asså jag kan ju inte språket!!

2009-07-30 @ 21:58:30
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0