Du vet, med Tuba och allt.

Är på jobbet, det suger, men frun och den där lilla människan som nu mera sover hos oss och därigenom effektivt hindrar oss ifrån att kramas kom och besökte mig här. Det var trevligt men jag fick stå för kaffet och dem tog bilen med sig när dem åkte.

Anna och jag beställde en kaffe var, till det ett glas vatten. Vi var rörande överens om varför vi inte käkade den sedvanliga transfett och socker buffen till kaffet. Vi känner oss helt enkelt för stora. Nu vet jag att det här kan uppfattas som ett lyxproblem och att det finns dem som har RIKTIGA problem med vikten men för oss som båda är nojiga kontrollfreek när det gäller just vikten så är det en stor sak. Det hindrar oss ju iof inte att äta godis hemma men det på något vis är en annan sak. Själv har jag lösningen, inte banta, inte träna ihjäl sig. Jag fick en storartad ide av Steve Griffin, jag hyr en snubbe som går bakom mig och blåser i en tuba för varje steg jag tar. Vet inte men det känns som det enda rätta nu, två toner, en för varje sida jag lutar åt i min vaggande gång.../Patrik, får alla Stora idéer på jobbet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0