Dom tog tillbaks bortbytingen.

Tillbaks till cybervärlden igen. För jag kan röra mig utan bortbytingen som hälsade på igår. Idag har hon förvandlats åter till min riktiga dotter, som kan sova själv och vara glad och nöjd och bara knorra lite när hon vill något, inte gallskrika.

Jag förstår att gårdagen var en av alla "vad var det jag sa om att småbarnslivet inte är så skoj alla gånger" - moments. Men den är över nu och idag är allt som vanligt igen, skönt. Lite tröttare än vanligt kanske jag är, jag vågade inte riktigt lita på att hon inte gallskrek inatt utan faktiskt sov.

Avbokade bror med flickvän på besök igår, det skulle bara skrämt dom till livet att någonsin skaffa egna ungar om de sett mig igår. Min kära Mamma fick däremot besöka mig med en kebabpizza eftersom jag inte lyckades (orkade) laga mat själv igår. Så gick det med den uppstramningen i matväg...

Nu har vi två innesittarfilmer som bör avverkas innan kvällen, ett farmorbesök som ska avhandlas och jordens tvättberg som skall tas itu med. Så roligt kan man ha en Fredag.

//Anna, inte lättare men mer lättad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0