Det suger idag

Ah se där, jag kan tydligen blogga från den här jobbdatorn!! Vi ber våra trogna läsar om ursäkt för att vi inte har gjort några inlägg idag. Men natten var hell, barnet somnade efter ett i natt och vaknade innan fem. Vi är helt döda och jag jobbar ju som sagt var idag, därav den sparsamma insatsen vid datorn. Anna har legat med Isa på magen hela dagen och varje gång hon har försökt att lägga ner henne så har hon vaknat och börja skrika. Det är tydligen någon form av fas, hoppas den hinner gå över innan 23 i kväll för då vill pappan i familjen sova.

I morgon kommer farmor på besök, om vi har sovit annars blåser jag av det hela. Det här med jobbet är knäckande, första dagen efter semestern och fast på ett jobb jag för länge sedan är klar med. (Tänker bitcha om det här till jag får ett annat jobb). För 8 år sen när jag bestämde mig för att börja plugga då hade jag redan tröttnat på det här med vakteriet. JAg har i desperation kollat på utbildningar på univeritetet här som en utväg ifall jag inte snart kommer härifrån. Men ärligt talat så är jag inte helpepp på att plugga heller, men hellre det än att gå runt och spela dum, och bli ledd av någon ännu dummare. Börjar bli tjatigt, liksom det här inlägget. Ville bara make a point, det här suger./Patrik, inte helt pepp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni köpt dom där "pruttdropparna" ännu?

Det kan hjälpa nattsömnen...

Annars får du väl sova i gästrummet, sängen där inne rekomenderas varmt. Jag sov jättebra där ;-)



2009-07-09 @ 21:29:10
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jo, jag var iväg i morse och köpte droppar. Fast inte miniform utan någon ny variant som vår BM rekomenderade. Jag är dock skeptisk, varför nytt när det gamla funkade?

2009-07-09 @ 22:48:07
URL: http://lyckligapraret.blogg.se/
Postat av: Beda

vi testar miniform härhemma, det funkar sådär tror jag..

2009-07-11 @ 14:19:22
Postat av: Patrik

Mm, ville pröva dem jag me men vår BM är facist och får betalt av Semper som gör våra droppar...

2009-07-11 @ 16:05:12
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: beda

de är ju receptfria ;)

vår bvc-tant sa att de var bra för olika saker, de där andra, semperdropparna var det sånadär bra magbakterier i

2009-07-12 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0