Det här med bilnyckeln...

Herrejävvlar vad skällning jag fått för att jag slarvat bort vår reservnyckel till bilen. Jag, som tjatar och gnatar på Patrik för att han inte städar på det vis jag vill, för att han slänger sopor UTANFÖR soppåsen (vilket oxå är mitt fel för att jag köpt för stor sophink) och för att han inte hänger eller viker tvätten rakt.
Jag har skämts som en hund eftersom jag vet att jag i vanliga fall inte är så slarvig och jag har dragits med dåligt samvete i flera veckor nu för att jag, som nybliven mor dessutom, förefaller tappat all ansvarskänsla.

Idag letade jag extra noga IGEN efter bilnyckeln.

Behöver jag egentligen skriva att bilnyckeln idag återfanns i Patriks ryggsäck (dessutom i ett fack som jag aldrig sett förut).

//Anna, vilar sin låda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0