Bloggar jag skulle vilja läsa

Vi har en en del blogglänkar på vår sida. Dessa är folk som vi känner sen tidigare och som vi försöker hjälpa lite med läsare och så (Jaa jag är fullkomligt oödmjuk för att det blir roligare så). Men till mitt stora förtret så har dessa människor riktiga liv tydligen då de inte bloggar så ofta som man kunde önska, detta stör mig mycket då jag tror att våra liv är så mycket tråkigare eftersom vi bloggar så ofta (inser att man kan vända på resonemanget men det fyller inte mina syften just nu). 

Jag önskar alltså fler roliga blogglänkar som man kan fröjdas åt. Nedan kommer en lista på förslag till er på bloggar jag gärna skulle vilja läsa. Känner ni er träffade av beskrivningen så är det nog bara en slump, det är INTE dig jag tänker på ditt ego.

- SPT- bloggen: Här står det om resor till fjärran länder och betyg på Stockholms singeltjejer i skala 1-7. Finns även en del matnyttiga tips för er med gröna fingrar. 

- Hundar och ungar- bloggen: En blogg om två hundar med fullkommligt olika sinnestillstånd som bjuder på en del funderingar. Detta följs upp med storys om två barn som pockar på den föräldralediga mammans tid och engagemang. Syrliga kommentarer utlovas om allt ifrån hundägare till ICA - maxi incidenter. 

- AROSpojke- bloggen: En filosofisk blogg om en ung mans strävan efter upplysning i en cynisk värld som inte ger honom alla rätta svaren just då han behöver dem. Anektdoter om berusning, brustna hjärtan och kamratstöd utlovas. 

- Bäverbloggen: Valfri beteendevetare som strrävar efter det rätta jobbet och inte riktigt förmår sig släppa studierna då nästa kurs kanske kommer att ge en det rätta övertaget på den ansträngda marknaden. En lång tids bloggande om CSN och grusade förhoppningar utlovas. 

- Middagstippset- bloggen: En kock, låt oss kalla honom F lägger dagligen ut ett recept på mat som läsarna kan få ta del av och på så sätt öka på sina matlagningskunskaper. Färgglada kort och en del "är det förbjudet med salt" - kommentarer utlovas. 

Mm, det var några uppslag, nu är det bara att vänta och se vad ni gör med dem. Starta nu inte fel blogg för det skulle bli skitkonstigt./Patrik, fortfarande på jobbet.    

  

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag VILL också läsa den där hundar och ungar-bloggen, sen är det ju aldrig fel med middagstipset-bloggen heller ;-)

2009-07-31 @ 19:33:01
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Kristina

Patrik, uppfödaren var mycket noga med att påpeka att det var en räv och att dessa kräver speciella restriktioner då det gäller skötsel. Någonting som jag följt upp med bravur i tell you. Menar du att mina två år som rävmamma varit ren lögn?



Och jag pratade med Anna idag, fick typ dispens för att jag lever ett så "upptaget och spännande liv" på veckorna. Eller för att jag för det mesta är helt isolerad i någon håla i norrland. Ni är dock hemskt välkomna att skänka en slant som kommer att gå till fonden för "it-girls som behöver bärbardator samt bredband".

2009-07-31 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0