Update inför vecka 5.

Imorgon åker min man ifrån mig och lämnar mig ensam med vår dotter. *Suck* Att man alltid ska behöva sköta barnen ensam nuförtiden. Han ska till storstan och leka ordningsam ordningsman. Sen ville han leka lite med sina vänner och det får väl vara ok så länge vi håller det på nivån en gång per halvår.

Själv ska jag inte ut på fältet utan istället agera stjärnsäljare i butik igen. Jag kommer att sparka rumpa på det.
Sen sticker jag till united states of LSE en sväng på onsdag för att jobba, uppdatera mig på gamla bekantskaper samt hämta hem två 17" fälgar som är på vift.

Resterande dagar av jobbveckan kommer att spenderas nere på kontinenten, dvs Danmark. Så bloggandet får nästan Patrik sköta, mest för att jag kommer att spela martyr i två veckor tills han kommer hem igen. Men den offentliga versionen lyder att jag inte kommer ha tid eftersom jag kommer ha så himla mycket buisniess och roligt för mig när han är borta.

(Nu kom han in i rummet och begärde att jag skulle blogga när jag hann. Bara för att han ska veta vad jag har för mig. Ha! Detta kan och bör således utnyttjas till min fördel.)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0