Flytthjälp del 2

Då stänger vi slussarna den här gången. Vi har fått ihop 9 personer som har anmält sig frivilligt utan vare sig hot eller mutor. Jag blir givetvis lite glad över det men jag envisas med att ha svårt för att visa det då det skulle få mig att framstå som blödig (are).

Datum för detta är fortfarande lite luddigt, men KRING den 1/4. Vi får tillträde då men blir av med den gamla en dag tidigare, lite spännande mao.

För övrigt så har jag en konstig graj i ena ögat sdom gör att det låter konstigt när jag blundar sen är jag galet förkyld (anna med), utöver det käkar jag ju pencilin för den dåliga draggen. Illa, illa. Nu ska jag föräta mig på frukt igen sen avsluta dagen med mitt tredje piller för dagen/Patrik

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Trevligt, då blir ni snart karlstadbor då =)

2009-01-12 @ 09:47:53
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Patrik

JA, det stämmer bra...Om att går väl dvs:-)

2009-01-12 @ 12:22:09
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0