Detta har hänt



Vi landade den 23:e i C-town där vi åt. Sen så fikade vi och efter det så var det dags för en kaffe eller två, sen chocklad....ja ni kanske börjar se ett mönster. Gott var det iaf och svärmor får högsta betyg i omhändertagande. Lite trist att jag inte kunde få supa ner mig lite då min mage hade dött på vägen ner. Den 25:e kom Annas systerdotter på besök och jag fick äran att sätta på en blöja på henne, detta ser jag som ett steg i min pappautbildning, jag var dock ännu inte redo för rengöringsfasen.


Den 26:e så for lyckligaparet till storstaden för att gå på födelsedagsfest och där så fikade vi, och lekte. Sen så for vi hem till min lillesyrra och hennes familj där vi lekte med hundarna och barnet. Anna och syrran pratade magar och boundade som värsta girlsen medans Mange och jag åkte och bytte olja på bilarna, här har inget hänt med könsrollerna se sista 150 åren/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

REDAN!

Här har man väntat och väntat på uppdatering och

det här var allt man fick.......?

Men hallå!!!!

Mer, och bilder och sånna saker dåååå...

2009-01-06 @ 20:56:53
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0