Solle



Idag var jag privatchafför och muskelman till min lilla fru då hon fick för sig att åka 40 ToR till Sollefteå för att bygga möbler i en butik. Kan om Solle säga att det är över 400 grader kallt där, nää på riktigt, man dog två ggr på väg från bilen. Men den stan är säker fin, på sommaren, om man är full......jättefull.

(Jag är fortfarande lite förundrad över att Skellefteå och Sollefteå är två olika städer)

Jag hade fått ett välsignat mail i min lilla låda när vi kom hem, jag skall på intervjuv!!!! FAN på tiden att någon ser min brilians..hur som helst, jag skall ringe henne i morgon för att snacka mer, få se hur jag kan sabba det här på bästa sätt./Patrik den alltid så vise

Kommentarer
Postat av: Anna

Då får man ju önska lycka till då....Det e faan på tiden att du kammar dig och skaffar ett jobb.

Eee, just det, kammar dig går ju bort tänkte du då, men jag tänkte att det måste ju nödvändigtvis inte vara på huvudet ;-D

2009-02-11 @ 22:01:44
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Tina

Kul att du lyckats få napp. Hoppas att det är tjänsten som du vill ha å på rätt ort.

2009-02-11 @ 22:09:45
Postat av: Patrik

Mm, vi får väl se vad och om det går.....Och JA Anna, det går att kamma sig på andra ställen, förbjudna ställen...

2009-02-11 @ 23:05:50
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Magnus

Patrik, säg efter mig nu: In-ter-vju. In-ter-VJU! INTERVJU!!

2009-02-11 @ 23:28:41
Postat av: Stefan

Bra, Magnus. På och tryck ner honom bara! Han behöver det till snacket om nya kneget.

2009-02-11 @ 23:37:13
Postat av: Anna

Äh, vi tränar hemma. Det går såå bra och jag får utlopp för alla aggressioner.

2009-02-12 @ 08:26:25
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Patrik

Magnus säg efter mig nu: - Dyslexi. D Y S L E X I...alt dregla i en grenkontakt.



2009-02-12 @ 08:40:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Magnus

Patrik, jag säger som jag säger till alla andra som använder sig av den där ursäkten: Du har inte alls dyslexi, du är bara för lat för att lära dig stava! ;)

2009-02-12 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0