Monday monday

Då har vi besiktigat volvon. Den gick givetvis inte igenom UA, det var ett avgaslägage och det i sig är ju inget som dom bryr sig om däremot så kan dom inte ta riktiga avgasvärden då så av den anledningen så måste vi nu laga avgasröret! Yeeee kul, verkligen. Jag funderar på att göra en fuling och försöka lappa ihop den med ett sånt där avgasbandage. Billigt men inte så bra.

morgonen inleddes på "Umeå internationel" (jag la till det där sista själv) flygplats, där skulle BB och jag hämta upp hans systerson som tydligen skall få spendera sin sportlovsvecka i norrland. Dagen börjar inte så bra för han då han skall förlja med BB på en tre timmars föreläsning, ur askan i elden.

Nu ska jag keka lunch/Patrik.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så du tog inte storasysters råd...........?

2009-02-23 @ 18:42:03
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0