Fältblogg 090201

På plats i Haninge, det är kallt under natten som gick så dödades det zombis, jag tittade mest på då jag inte var på humör. Jag lät till å med groggen stå?? Måste vara bananabstinens. Här övar jag på familjelivet och vi kan dela in invånanrna únder detta tak i "barnet", "pappan" samt "mamman", under helgen så finnes det utöver mig en till individ här denne kan vi kalla "farbrorn som man inte får duscha med". han åker dock hem snart så jag får öva mig i familjelivets hemligheter. Det ryktas/hotas om badhus, där poolen är 20 cm djup så min fetich att hoppa från höga höjder ner i vattet lär så fel.

I morgon skall jag till det där centrumet och jobba igen, mina uppfrächade kunskaper kommer nog väl till pass då jag skall sitta av tiden med en kaffekopp i handen. Längter en del hem till min C uppsats så jag äntligen kan bli den dryga akademikern jag har velat. 

This is Patrik from Haninge out.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0