Back in town

Då är jag färdigduschad och insmord, på väg till jobbet för att leva ut mina hjältedrömmar. ELLER, för att fika och snacka skit med kollegan, det lutar mer åt det sistnämda. Anna är nu på väg till Kalix där ljuset ännu inte har synts i år och där tänker hon stanna tills den butiken är tipp topp tydligen. Får hoppas att det inte blir senare än på fredag för då tänker jag återta Ume i min ägo.

Så fort jag kommer hem skall jag söka 900 jobb samt bygga C uppsats. Jag har visa förhoppningar angående två av jobban jag redan har sökt så på dessa skall jag stöta på lite till. Dagens stora problematik är om jag skall ha NATO- tröjan eller jackan?? (fick just ett mess från kollegan, det blev jackan, weiii mycket bättre). Återkommer med finfin rapport om det hårda livet som dörrstopp i S- Centrum/Patrik

Kommentarer
Postat av: Beda

Ville bara informera att jag numera också kan säga att jag känt en bebis sparka :D

2009-02-02 @ 13:51:05
Postat av: Patrik

Se där ja, det var väl på tiden. Nu är det bara att invänta hickan!!

2009-02-03 @ 10:14:30
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Congrats!

2009-02-03 @ 12:01:55
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0