Kungen, häftigare än vad man tror

Såg Konungens tal till nationen på TV idag. Han pratade om dit och datt men det som fångade mitt intresse var att han hade en tung lillfinger-ring. Rätt så mycket gangsta kan jag tycka, lite sotis blir man ju när har ett helt slott fyllt med bling.

Frun och dotterna har flytt fältet och lämnat mig hemma ensam. Jag fick ingen lista eller muntlig order på vad som skall göras här hemma under tiden. Jag tror det betyder att jag är ledig. Få se om dem vågar åka hem i morgon, det snöar här fortfarande och skall göra så tills i morgon em. Jag är inte så jävla pigg på att dem skall ge sig ut på the dirty old 45 på halvtaskiga vinterdäck. Nu skall jag ge mig hän åt Mr. Darwin./Patik, solo

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom borde vara kvar, man ska inte ut på vägarna i dag, kolla in vaderkanalen.se

2009-12-26 @ 09:45:04
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0