Stupid.

Jaha.
Nu har vi internet för andra gången.
Jag fick en utskällning som lät ungefär såhär:

"Om man stoppar i en internetsladd direkt i en dator, utan router och utan fysisk brandvägg så är man helt totalt jävla körd i huvet och en idiot som ber om trojanska virus".

Därför, kära läsare, har det inte bloggats. För jag var alltså inte så duktig på internet som jag trodde. Jag fick koppla om. Eller... Patrik fick koppla om allting. Och det gjorde han fantastiskt bra verkar det som. Så nu kommer ajg inte ha mycket bättre för mig än att blogga om dagarna. (Fast har jag tur har jag skaffat mig lite umgänge till kvällen när Patrik jobbar).

//Anna, inte fullt så internetsmart uppenbarligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0