Sötaste av söta



Detta är alltså lilla Moa, jag är givetvis stolt att hon har samma spridning på håret som sin blivande favoritmorbror. Vidare tycker jag mig ana en sån där nonchalant kylig min, typiskt tub- vakt. Här är hon inte en vecka gammal iaf.

Som behovare är man lite av en köpflicka (fast med annat ord), så när firman ringde i morse så var det bara att tacka ja och åka iväg. Jag hamnade på en, typ sjukhusbevakning, fast något bättre. Fick 24 timmar till där i helgen, bra men inte så kul att gå upp 0500 i morgon och på söndag.

Vi var även hon vår BM i dag, hon sa att vi var lite bättre än många andra och att vårt barn antagligen kommer att vara mycket bättre än många andra. Eller vi tolkade henne så iaf./Patrik, snart pappa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Å, jag har matat och gosat på henne idag ;-D

Och jag förstår att det kan vara svårt att förstå, MEN hon var ÄNNU sötare i verkliga livet....

2009-04-24 @ 22:10:22
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: ´p´s lillasyster

OM de är någon som vill forska på mina perfekta gener så kommer de kosta! ; )

2009-04-25 @ 11:35:43
Postat av: Patrik

Nu vill jag ju inte pissa på din parad syrran, men menar du inte VÅRA gener?

2009-04-25 @ 14:54:50
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0