Seeeegt idag.

Näää, det är en oförskämt dålig dag alltså. Varken fysik eller hjärna fungerar. Men om jag tar mig i kragen och går den där promenaden nu så kanske jag blir lite intelligentare på kuppen. Idag har jag sett på tv, facebookat, läst nättidningen, duschat och ja...Inte annat faktiskt. Väldigt tragiskt. Inte kommer the entertainer i familjen hem i tid heller. Nä, han skulle uppenbarligen vakta centralstationen i en timme eller två också.

 Som tur var messade min vikarie och jag fick chansen att ringa upp för att beskriva vägen till det enda statoil i Östersund. Hon hade jobbat en hel dag och var på väg till Sundsvall ikväll. Det är nästan så att man saknar det. Fast bara nästan...

//Anna, latast i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0